Layihənin müvafiq qaydalara, standartlara və təlimatlara uyğunluğunu yoxlamaq
TƏBİB Strateji inkişaf departamentinin Layihələrin idarəolunması şöbəsinə Məsləhətçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir
Şəhər
BakıSon müraciət
11.05.2025Görəcəyiniz işlər:
- Layihələrin icrası zamanı yaranan problemləri və gecikmələrin səbəblərini müəyyən etmək
- Layihələrdə resursların istifadəsinə nəzarət etmək
- Layihənin gedişatını və performansını davamlı olaraq izləmək
- Layihənin sponsorlarına və maraqlı tərəflərə müntəzəm status hesabatlarını hazırlamaq və çatdırmaq
- Səhiyyə sahəsindəki layihələrin strateji istiqamətlərini müəyyən etmək üçün maraqlı tərəflərlə sıx əməkdaşlıq etmək
- TƏBİB-in strateji planına uyğun olaraq digər struktur bölmələrlə koordinasiyalı şəkildə fəaliyyət göstərmək
- İnkişaf etməkdə olan texnologiyalar və səhiyyə innovasiyalarından xəbərdar olmaq
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali təhsil – tibbi, idarəetmə və iqtisadiyyat
- Sahə üzrə 2 il iş təcrübəsi
- Dil bilikləri: Rus və İngilis dili (arzuolunandır)
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office – sərbəst
- Komandada işləmə bacarığı
- Kommunikasiya
- Məsuliyyətlilik
- Nizam – intizamlılıq
- Nəticəyönümlülük
- Nəticəyönümlülük
Əlavə məlumatlar:
- İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə, 5 günlük iş həftəsi
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00
Müraciət qaydası
- CV vacancy@tabib.gov.az ünvanına göndərilməlidir
- Mövzu sətrində “Layihələrin idarəolunması şöbəsi – məsləhətçi” qeyd olunmalıdır
- Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlərlə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Müraciətlər nəzərdən keçirilərək, yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Qeyd: “Tibbi Ərazi Bölmələrini İdarəetmə Birliyi” publik
hüquqi şəxsi (TƏBİB) təhlükəsizlik səbəbindən bu domenlərdən
məktub qəbul etmir:
yandex.ru, mail.ru, list.ru, inbox.ru, bk.ru, yahoo.com.
Xahiş edirik ki, müraciətinizi başqa domenli elektron poçt
ünvanlarından göndərəsiniz.